Medgeneracijsko učenje kot motivacija za učenje
Dne 11. marca in 9. maja smo se z učenkami 9. razredov pripravile na izvedbo učne ure na temo “Lastnosti snovi” za učence četrtošolce. V okviru naravoslovnega krožka smo pripravili dejavnosti in učni material za izpeljavo učnih ur. Učence četrtošolce smo spodbudili k problemskemu razmišljanju in sodelovalnemu učenju. Za učenke, ki so nastopale je pa to bila priložnost, da so se preizkusile v vlogah učiteljic. S tem so poglabljale usvojeno znanje in razmišljale, kako bi predstavile učno snov mlajšim, da bi jim ura bila zanimiva in da bi se čim več naučili. Po koncu izvedenih ur so nastopajoče učenke povedale, da je kar naporno pripraviti in izpeljati učno uro.
Torej učenke so prišle do spoznanja, da za vsako načrtovano dejavnost je potrebno vložiti trud, čas in znanje. Seveda pa je učenje preko izkušenj tisto učenje, ki je aktivno, kjer razmišljamo in medsebojno sodelujemo.
Devetošolke, ki so izpeljale učni uri so bile: Tinkara Jerebica, Amelie in Loreni Dobrin Turk, Evelin Opara, Olja Špringer, ViktorijaKovačević, Žana Bevc in Kim Kodelja.
Velike pohvale učenkam za trud, pogum, ustvarjalnost in njihov doprinos k medgeneracijskemu izobraževanju.
Marinela Čapalija